Termene și Condiții

Prezentele condiții de utilizare („Condițiile”) reglementează accesarea și utilizarea de către dumneavoastră, persoană fizică sau juridică, a website-ului, platformei și serviciilor (denumite în mod colectiv „Serviciile”) puse la dispoziție de Reformex („Reformex”), o societate cu răspundere limitată, Cubical Projects S.R.L., înființată în România, cu sediul în județul Olt, oraș Corabia, Strada Florilor, nr. 17, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J28/848/2021. 

Vă rugăm să citiți aceste Termene și Condiții (,,Termene”, ,,Termene și Condiții”) cu atenție înainte de a utiliza Serviciile operate de Reformex.

Accesarea și utilizarea de către dumneavoastră a Serviciilor constituie acordul dumneavoastră de a respecta aceste Condiții, fapt ce dă naștere unei relații contractuale între dumneavoastră și Reformex. Dacă nu sunteți de acord cu aceste Condiții, nu puteți accesa sau utiliza Serviciile. Prin acordul dumneavoastră de a respecta aceste Condiții, declarați și garantați că aveți 18 ani și capacitatea necesară pentru a încheia un astfel de acord. În cazul în care încheiați acest acord în numele unei persoane juridice, declarați și garantați că aveți autoritatea de a acționa în numele acelei entități și de a o angaja în prezentul acord. 

Reformex poate modifica periodic prezentele Condiții. Modificările vor intra în vigoare în momentul publicării respectivelor Condiții actualizate în acest loc. Accesarea sau utilizarea în continuare de către dumneavoastră a Serviciilor după respectiva publicare constituie acordul dumneavoastră de a respecta Condițiile modificate.

Definiții

Client: Persoană fizică, cu vârsta minimă de 18 ani, sau persoană juridică, care, odată cu înregistrarea în platformă a unei cereri, a realizat o postare de proiect, cu scopul de a primi o ofertă de preț pentru lucrarea/cererea/proiectul respectiv.

Prestator: Persoană fizică, cu vârsta minimă de 18 ani, sau persoană juridică, care, odată înregistrată în platformă, își crează un cont și completează un profil, în care specifică serviciile pe care le poate presta din domeniul construcțiilor, fie ca vorbim de construcții, renovări sau amenajări ș.a.m.d.

Cont de utilizator: Modalitate de accesare a conținutului platformei, prin introducerea unei adrese de e-mail și a unei parole unice.

  • Atunci când creați un cont, trebuie să ne furnizați informații care sunt corecte, complete și actuale. Nerespectarea acestei obligații constituie o încălcare a Termenelor, ceea ce poate duce la închiderea imediată a contului dumneavoastră pentru Serviciul nostru. Vă obligați să vă asigurați că informațiile din contul dumneavoastră sunt corecte și complete și că veți face actualizările necesare în cazul în care datele dumneavoastră se modifică. Dacă furnizați orice informații care sunt neadevărate, inexacte sau incomplete, Reformex poate suspenda sau înceta dreptul dumneavoastră de a accesa și utiliza Serviciile. 
  • Sunteți responsabil pentru protejarea parolei pe care o utilizați pentru a accesa Serviciul și pentru orice activități sau acțiuni efectuate sub parola dumneavoastră, indiferent dacă parola este pentru Serviciul nostru sau pentru un serviciu terț. Sunteți de acord să nu dezvăluiți parola niciunei terțe părți.
  • Sunteți singurul utilizator autorizat al contului dumneavoastră și vă asumați responsabilitatea pentru păstrarea confidențialității datelor de acces în Contul dumneavoastră. Sunteți singurul responsabil pentru toate activitățile desfășurate prin Contul dumneavoastră de utilizator cu excepția faptului că Reformex poate, în anumite circumstanțe, să acceseze Contul pentru a efectua modificări pe care le solicitați. Dacă suspectați desfășurarea unei activități neautorizate prin Contul dumneavoastră sau orice altă încălcare a securității, trebuie să ne contactați imediat la contact@reformex.ro.
  • Prin crearea unui Cont, sunteți de acord că Reformex vă poate apela sau trimite mesaje SMS sau email-uri pentru a facilita prestarea Serviciilor, în cadrul operațiunilor normale asociate cu utilizarea de către dumneavoastră a Serviciilor. Puteți opta oricând să nu primiți mesaje SMS sau e-mailuri de la Reformex, trimițând pe adresa contact@reformex.ro un e-mail în care să precizați că nu mai doriți să primiți aceste mesaje, care să includă numărul de telefon sau adresa de e-mail pe care sunt primite mesajele. 

Cerere: Modalitate prin care clientul expune o nevoie, fie că vorbim de o lucrare de construcții, renovări sau amenajări, acesta venind cu detalii necesare pentru proiectul în cauză. Plasarea unei cereri de către client face posibilă ulterioara comunicare cu prestatorul.

Ofertă: Modalitate prin care prestatorul ia la cunoștință cererile disponibile pe platformă, pe care le poate sorta în funcție de diverse considerente, precum locație sau tipul serviciului. Odată găsită o cerere, prestatorul o deblochează pentru a putea intra în contact cu clientul și stabili, astfel, detalii legate de preț, durata lucrării sau alte detalii similare.

Profil public: Pagină publică al unui prestator, persoană fizică, cu vârsta minimă de 18 ani, sau persoană juridică, prin care se promovează serviciile oferite: de la experiență, proiecte trecute, aprecierile clienților, prețuri practicate, la certificări, atestate, puncte de lucru etc., disponibilă oricărui vizitator al sitului, necondiționat de nevoia de a se înregistra.

Feedback: Modalitate prin care serviciul oferit de prestator poate fi evaluat. Feedback-ul, pozitiv sau negativ, poate fi exprimat sub formă de stele, pe o scară de la 1-5, unde 1 stea este notarea minimă, iar 5 cea maximă, cât și printr-o notare scrisă, în care să fie detaliate informațiile dorite. Orice apreciere va fi disponibilă și pe pagina publică a fiecărui prestator.

  • Reformex poate să vă permită periodic să publicați sau să puneți la dispoziția Reformex, prin intermediul Platformei, conținut și informații în format text, audio și/sau vizual, inclusiv comentarii și opinii despre Servicii. Întregul conținut furnizat de către dumneavoastră ca utilizator va rămâne proprietatea dumneavoastră. Totuși, prin furnizarea de conținut către Reformex, dumneavoastră ca utilizator, acordați Reformex dreptul de a utiliza, a copia, a modifica, a crea opere derivate, a distribui, a afișa public, a reprezenta public și a exploata în orice alt mod respectivul conținut furnizat de utilizator în toate formatele și pe toate canalele de distribuție, fără a vă informa și fără a fi necesar acordul dumneavoastră, și fără a fi nevoie să vă plătească fie pe dumneavoastră, fie o altă persoană fizică sau juridică. 
  • Vă obligați să nu transmiteți un conținut cu caracter denigrator, calomnios, care incită la ură, violent, obscen, pornografic, ilegal sau jignitor. Reformex are posibilitatea, dar nu și obligația, de a examina, a monitoriza sau a șterge conținutul furnizat de utilizatori, la latitudinea exclusivă a Reformex, în orice moment, indiferent de motiv, fără a vă anunța. 
  • Dumneavoastră puteți contacta Reformex în legătură cu orice nemulțumire, sugestie sau orice alt aspect legat de utilizarea Serviciilor prin formularul de contact disponibil pe site sau la adresa de e-mail care se regăsesc pe Platformă.

Ce reprezintă platforma Reformex?

Platforma Reformex este un intermediar între client și prestator, condițiile actuale, exprimate în prezentele ,,Termene și Condiții”, aplicându-se doar pentru procesul de punere în legătură a clienților cu prestatorilor, orice alte detalii legate de prestarea serviciilor stabilindu-se în mod exclusiv între clienți și prestatori.

  • Reformex nu este responsabilă pentru execuția greșită a lucrărilor, indiferent de gradul acestora.
  • Platforma Reformex nu garantează pentru prestatori, cum nici prestatorii nu trebuie să ofere garanții în numele platformei Reformex. Orice aspect legat de garanția lucrării trebuie discutat între client și prestator, de preferat înainte de a demara procesul de începere a lucrării.
  • Reformex nu este responsabilă pentru inadvertențe, erori sau omisiuni în cadrul informațiilor furnizate de către prestatorii de servicii, precum și pentru corectitudinea si exactitatea acestor informații. 
  • Reformex nu va fi ținută responsabilă pentru nicio acțiune judiciară sau extrajudiciară, care provine ca urmare a utilizării incorecte sau frauduloase a Serviciilor.
  • Reformex nu răspunde pentru prejudiciile materiale cauzate de prestatorii de servicii, indiferent de natura acestora. În caz de prejudicii, Reformex nu va fi ținută responsabilă pentru niciun fel de situație. Luați la cunoștință și sunteți de acord că Reformex nu este responsabilă pentru niciun fel de prejudiciu cert sau eventual.

Cum funcționează platforma Reformex?

Platforma Reformex este un intermediar între clienți și prestatorii de servicii. Termenele și condițiile menționate se aplică exclusiv doar pentru activitatea ce are loc în platformă, respectiv conectarea clienților cu prestatorii din domeniul construcțiilor. Decizia asupra unui prestator, obținerea unui proiect, modul de execuție, finalitatea și respectarea condițiilor și a prețurilor, posibilele neconcordanțe, toate sunt aspecte care se stabilesc în mod asumat între client și prestator.

Plasare cerere

Pașii necesari pentru plasarea unei cereri cu succes:

  1. Accesați platforma Reformex și apăsați pe Lansează o cerere;
  2. Se deschide pagina pentru a lansa cererea, cu pașii aferenți;
  3. Completați informațiile necesare:
    1. Locație: Unde se va desfășura lucrarea? Menționați locul;
    2. Categoria proiectului/Serviciul: Ce fel de lucrare este? De construcții, renovări sau amenajări? De ce tip de prestator aveți nevoie? Vreți o intervenție pentru acoperiș, izolație etc.?;
    3. Contact: Includeți numele, adresa de e-mail și numărul de telefon. Pe numărul de telefon veți primi un cod de confirmare, pe care vă rugăm să îl introduceți în chenar pentru a putea ajunge la pasul următor;
    4. Subiect: Adăugați subiectul principal al cererii;
    5. Descriere: Adăugați orice alte informații relevante proiectului, pentru a facilita cât mai bine înțelegerea și nevoia. Se pot include și poze, dacă sunt considerate relevante.
    6. Fișiere relevante proiectului (foto/text/doc/pdf/excel)
  4. Odată apăsat pe butonul Trimite cererea, proiectul va fi vizibil tuturor prestatorilor de servicii înregistrați pe platformă;
  5. Veți primi în mod standard trei oferte. Puteți suplimenta cu câte două oferte numărul atunci când se atinge pragul de trei oferte deja primite;
  6. Veți primi un link pe adresa de e-mai furnizată cu numele profesioniștilor care au deblocat cererea și veți putea astfel accesa profilul acestora;
  7. Te ținem conectat, prin e-mail, SMS sau notificări în platformă când un prestator dă curs cererii.
  8. Puteți șterge oricând cererea.

Notă: Doar prestatorii de servicii care sunt experți în domeniul cerut de către client pot debloca o cerere. Aceștia vor fi notificați prin e-mail, SMS sau notificări în platformă când cereri din domeniul de expertiză sunt introduse. O cerere poate fi deblocată de către 3 prestatori. Dacă clientul nu acceptă condițiile celor 3, acesta poate suplimenta numărul cu alte trei cereri, aceasta devenind iar publică și vizibilă întregii comunități de prestatori (excluzând prestatorii care deja au aplicat), reluându-se procesul de ofertare.

Deblocare cerere

După ce un client a introdus o cerere în platformă, prestatorii de servicii vor avea vizibilitate asupra acesteia. Prestatorii din domeniul cerut de clienți vor fi, de asemenea, notificați prin e-mail, SMS și notificări în platformă ori de câte ori sunt introduse cereri care se potrivesc cu nivelul și domeniul de experiență.

  1. Odată cererea vizibilă, aceasta poate fi supusă examinării profesioniștilor;
  2. Pentru a avea acces la numărul de telefon sau a intra în contact cu clientul, prestatorul de servicii trebuie să deblocheze cererea, apăsând pe butonul Deblocare cerere;
  3. După ce un prestator deblochează o cerere, acesta poate intra în contact cu clientul, pe care îl poate contacta telefonic sau prin e-mail;
  4. După ce cererea a fost deblocată de maxim 3 prestatori, aceasta va deveni indisponibilă, nemaifiind vizibilă. Doar dacă clientul suplimentează numărul de cereri după ce este atins maximul de 3 aceasta devine iarăși vizibilă.

Ofertare

Având cereri deblocate, prestatorii pot începe procesul de ofertare.

  1. Deblocarea unei cereri aduce, de la sine, ofertarea clientului;
  2. Dacă sunt necesare vizite la fața locului pentru stabilirea unui preț concret, se stabilește telefonic o întâlnire între client și prestator;
  3. Dacă un client este de acord cu oferta primită, acesta continuă demersurile cu prestatorul pentru finalizarea proiectului.

Notă: Este în responsabilitatea fiecăruia, atât client, cât și prestator, să furnizeze informații clare, concise, care să nu inducă în eroare. Clienții trebuie să decidă cu prestatorii modul de desfășurare a lucrării, de la cost, dată, timp, la materiale, garanții etc. Fiecare parte este responsabilă pentru termenii și condițiile agreate.

Plata pentru deblocarea unei cereri

Pentru a oferta o cerere, prestatorul trebuie, înainte de orice, să deblocheze cererea clientului. Odată publicată o cerere, aceasta devine vizibilă, prestatorii putând evalua cerințele și debloca cererea pentru a face o ofertă de preț și, astfel, intra în contact cu clientul. Clientul trebuie să aibă în vedere că un preț estimativ oferit în baza celor discutate pe platformă poate fi supus schimbării, atunci când se face inspecția la fața locului. Clientul este responsabil să verifice ofertele primite, să le negocieze, accepte sau respingă.

Deblocarea unei cereri determină costuri pe care prestatorii trebuie să le achite și care sunt GRATUITE în varianta Beta a platformei. Prețurile sunt cele afișate pe platformă, iar acestea pot fi modificate în orice moment, fără ca modificarea să aibă efect asupra cererilor deja plasate. Prețurile sunt exprimte în RON.

Fiecare prestator de servicii va putea solicita cupoane GRATUITE spre a le utiliza în platformă. Un cupon înseamnă 50 – 500 de RON. Acestea pot fi solicitate de către prestatori ori de câte ori este necesar.

Platforma Reformex nu are niciun rol activ în stabilirea prețurilor oferite de prestatori, acestea sunt prețuri pe care prestatorii le stabilesc în baza unor criterii proprii. Platformex Reformex este doar un intermediar între client și prestator, neavând nicio putere de a influența sau modifica prețuri.

Feedback

Orice feedback, pozitiv sau negativ, publicat pe platforma Reformex este proprietate unică a inițiatorului.

Orice apreciere și comentariu publicat pe platforma și canalele de socializare Reformex reprezintă o acordare a dreptului de a utiliza, a copia, a modifica, a crea opere derivate, a distribui, a afișa public, a reprezenta public și a exploata în orice alt mod respectivul conținut furnizat în toate formatele și pe toate canalele de distribuție, fără a vă informa și fără a fi necesar acordul dumneavoastră, și fără a fi nevoie să vă plătească fie pe dumneavoastră, fie o altă persoană fizică sau juridică.

Orice comentariu poate fi însoțit și de către acordarea unui rating sub formă de stele, unde 1 – minim, iar 5 – maxim. Feedback-ul este public, modul de exprimare și limbajul fiind în concordanță cu respectarea prefesionalismului și a respectului. Nu tolerăm comentarii cu limbaj licențios. Ne rezervăm dreptul de a raporta orice feedback lăsat într-un mod necrendicios și care încalcă prezentele condiții.

Verificarea și înregistrarea prestatorilor

În momentul în care un prestator de serviciu se înregistrează pe platforma Reformex, solicităm:

  1. CUI și document doveditor de persoană juridică sau persoană fizică autorizată;
  2. Certificări sau/și calificări pentru domeniul selectat;
  3. Asigurare de răspundere civilă față de terți.

După ce toate aceste documente sunt trimise spre verificare, un reprezentant Reformex va recepționa și revizui documentele. Dacă condițiile au fost îndeplinite, prestatorul va primi o siglă de verificare și o notificare în acest sens.

Încercăm să includem în comunitatea Reformex persoane cu experiență și de încredere, care dau dovadă de profesionalism. Responsabilitatea alegerii prestatorului, însă, rămâne la latitudinea clientului, care își asumă demersul de a verifica dacă prestatorul ales are calitățile și expertiza necesară pentru a finaliza proiectul în cauză. Recomandăm tuturor clienților să contacteze prestatorii de servicii pentru orice informație ar avea nevoie, indiferent dacă vorbim de documente adiționale care să le certifice experiența sau de documente de legitimare necesare accesului în locuință.

Dacă prestatorul nu vă pune la dispoziție documentele adiționale sau informațiile suplimentare cerute, puteți respinge oferta acestuia și, totodată, anunța pentru a verifica aceste aspecte și de partea noastră.

Orice prestator de servicii care îndeplinește cerințele și trimite documentele necesare poate folosi cu ușurință platforma Reformex. Nu suntem responsabili pentru o investigație în detaliu, documentele cerute fiind necesare pentru a determina faptul că o persoană juridică sau persoană fizică autorizată este eligibilă înscrierii în platformă.

Orice alte acțiuni de verificare, precum cazierul persoanelor juridice sau fizice autorizate înscrise în platformă, instoricul de insolvență al companiilor sau al persoanelor fizice autorizate sau orice alte verificare în detaliu, nespecificată la cerințe, nu intră în responsabilitatea platformei Reformex, clientul fiind cel responsabil pentru obținerea unor detalii suplimentare și adiționale de acest fel.

Conduită

Totodată, orice prestator, fie persoană juridică sau persoană fizică autorizată, înregistrat pe platformă trebuie să țină cont de o serie de aspecte, precum:

  • Nu trimiteți oferte pentru lucrări care nu intră în domeniul personal de expertiză;
  • Oferiți un preț fix atunci când puteți sau cereți o întâlnire fizică pentru a determina costul;
  • Respectați durata lucrării, iar în caz de schimbări, anunțați clientul de fiecare dată;
  • Fiți punctuali și păstrați o comunicare deschisă cu clientul;
  • Dacă ați câștigat un proiect, dar nu îl mai puteți executa, anunțați de fiecare dată;
  • Anuntați orice cost suplimentar înainte ca faptul să fi avut loc;
  • Comunicați clientului orice aspect care poate periclita buna desfășurare a proiectului;
  • Nu încercați să omiteți detalii sau să oferiți informații nejustificate și neadevărate;
  • Fiți comunicativi, prompți și răspundeți întrebărilor, dacă vi se cere un sfat suplimentar, oferiți-l, dacă vi se cere opinia, acordați-o;
  • Dacă clienții se plâng de mici probleme, rezolvați în mod pașnic și calm lucrurile.

Notă: Clienții și prestatorii trebuie să aibă în vedere că orice aspect are o rezolvare. Nu acceptăm un limbaj nepotrivit, amenințări sau injurii la adresa niciunei părți.

Garanții

Platforma Reformex nu oferă garanții și nu este responsabilă pentru lipsa de comunicare, realizarea greșită a unei lucrări, costuri suplimentare, defecțiuni etc. Nu garantăm munca niciunui prestator de servicii, fie acesta persoană juridică sau persoană fizică autorizată. Prestatorul și clientul își asumă că sunt responsabili pentru demersul lucrării și a faptelor adiacente, neacordând garanție în numele Reformex, cum nici Reformex nu acordă o garanție în numele acestora.

Orice posibilitate de priiere a unei garanții trebuie să fie verificată de către client, care își asumă că, înainte de a accepta o ofertă, are la dispoziție informațiile necesare acceptării. Clientul este, deci, cel ce verifică dacă prestatorul acordă polițe de asigurare.

Reclamații

Orice aspect care nu a fost în conformitate cu așteptările tale, pot fi soluționate doar printr-o comunicare deschisă cu prestatorul de servicii. Orice neînțelegere, calitate a lucrării, modul de realizare sunt responsabilități asumate între client și prestator. Platforma Reformex nu este responsabilă pentru astfel de neconcordanțe agregate între client și prestator. În astfel de cazuri, Reformex poate doar revizui detaliile și suspenda prestatorul în cauză.

Responsabilitatea Reformex

Prezentele Termene și Condiții sunt dovezi clare, care nu impun niciun fel de responsablitate asupra noastră din punct de vedere al modului în care sunt săvârșite serviciile. Platforma Reformex este un intermediar, care nu își asumă niciun fel de responsabilitate. Reprezentăm o modalitate de conectare a clienților cu prestatorii de servicii și nu o garanție a modului în care aceștia își efectuează serviciile.

Orice serviciu este un acord între client și prestator, ambii fiind responsabili pentru detaliile stabilite în urma conectării. Reformex nu este ținută responsabilă pentru acțiunele ce urmează.

Nu garantăm pentru prestatorii de servicii, nu suntem răspunzători pentru lucrări realizate în mod necorespunzător și nici pentru pagube adiționale, nu suntem responsabili pentru conduita părților implicate, nu suntem responsabili pentru verificarea amănunțită a prestatorilor de servicii, toate acestea fiind în responsabilitatea clienților și prestatorilor de servicii, persoană fizică autorizată sau juridică, care în momentul conectării, își asumă cu profesionalism săvârșirea unui serviciu, în condițiile și termenii stabiliți de comun acord.

Vă revine responsabilitatea de a obține accesul la rețeaua de date necesar pentru a utiliza platforma și situl. Se pot aplica tarifele și prețurile percepute de rețeaua dumneavoastră mobilă pentru transferul de date și mesaje, dacă le accesați sau utilizați de pe un dispozitiv care permite comunicarea wireless, și vă revine responsabilitatea de a achita aceste tarife și prețuri. Vă revine responsabilitatea de a procura și a actualiza echipamentele hardware sau dispozitivele necesare pentru a accesa și a utiliza platforma și siteul, precum și de a procura orice actualizări ale acestora. Reformex nu garantează că platforma sau situl sau o porțiune a acestora vor funcționa pe un anumit echipament hardware sau un anumit dispozitiv. În plus, acestea pot fi afectate de defecțiuni și întârzieri inerente în utilizarea internetului și a comunicațiilor electronice.

Dispoziții diverse

Proprietatea

Serviciile și toate drepturile asociate cu acestea sunt și vor rămâne proprietatea Reformex. Conținutul Serviciilor nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit, transmis, expus, in alte scopuri decât cele expres și legal permise. Extragerea oricăror informații urmată de orice utilizare în scop comercial care depășește sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vânzare ori licențiere și fără a avea în prealabil un consimțământ scris al titularilor drepturilor de proprietate, constituie o încălcare a termenilor și condițiilor. 

Restricții

Vă sunt interzise următoarele: (i) să îndepărtați marcajele privind drepturile de autor, mărcile comerciale sau alte drepturi de proprietate de pe vreo porțiune a Serviciilor; (ii) să reproduceți, să modificați, să realizați opere derivate, să distribuiți, să licențiați, să închiriați, să vindeți, să revindeți, să transferați, să afișați public, să reprezentați public, să transmiteți, să faceți streaming, să difuzați sau să exploatați în orice alt mod Serviciile, cu excepțiile permise în mod expres de Reformex; (iii) să decompilați, să refaceți prin inginerie inversă sau să dezasamblați Serviciile, cu eventualele excepții permise de legislația aplicabilă; (iv) să faceți link-uri, mirror-uri sau frame-uri către vreo porțiune a Serviciilor; (v) să determinați sau să lansați programe sau scripturi care fac scraping, indexează, analizează sau efectuează orice alte operațiuni de extragere de date din vreo porțiune a Serviciilor, sau care îngreunează sau împiedică operarea și/sau funcționalitatea oricărui aspect al Serviciilor; sau (vi) să încercați să obțineți accesul neautorizat sau să afectați vreun aspect al Serviciilor sau al sistemelor sau rețelelor corelate cu acestea. 

Legislația aplicabilă și jurisdicția

Utilizarea serviciilor de către dumneavoastră este guvernată de legislația română. Orice litigii apărute între dumneavoastră și Reformex vor fi soluționate pe cale amiabilă sau, în cazul în care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești competente.

Cum ne poți contacta?

Orice feedback ai putea avea pentru noi, atât din punct de vedere al modului în care funcționează în prezent platforma, cât și idei și sfaturi de îmbunătățire, îl poți trimite oricând la adresa de e-mail: contact@reformex.ro.

Politica de Confidențialitate

Pentru informații despre prelucrarea datelor cu caracter personal, citiți Politica de Confidențialitate.

Politica de utilizare Cookies

Pentru informații legate de politica de utilizare Cookies, citiți Politica de utilizare Cookies.

inapoi sus